10 november 2011

Alla behöver inte alla, men alla behöver någon

Alla har olika relationer till olika människor. Vissa relationer är starkare till vissa människor, medans andra relationer är ytliga och inte blir nära, hur man än vrider och vänder på dom.Man kanske inte känner vilka som är äkta till en början, men tillslut inser man vilka som är fake. Den dag man möter motgångar kommer sanningen fram.När man inte ger det som man brukar ge, utan börjar ta istället kommer de riktiga personerna fram. Jag är så glad att jag har människor runt omkring mig som bryr sig om mig på riktigt. Genom att jobba med människor möter jag många som har en önskan. Önskan att någon ska bry sig. Alla behöver inte alla, med alla behöver någon. När man ser hur andra människor lever och vilka värderingar dom har i livet, så ser man faktiskt hur lyckligt lottad man är här i livet.

Pay no mind to those who talk behind your back
It simply means that you are two steps ahead.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar