10 februari 2012

Today is a special day

Idag fyller nämligen en av mina närmaste vänner år, därför..gick jag, theo, emma och nasrin (den vardagliga truppen)  ut och käkade mat för o fira hennes dag. Vi satt och pratade om allt och ingenting, samtidigt som vi åt världens godaste mat. Jag vet inte om det bara var för att alla var så hungriga, eller om det var pga att det kändes som att jag inte hade ätit på en vecka då vi kom dit, men jag åt och åt. Bästa maten. Det var längesen jag och theo var ut och käkade, så det var supermysigt att komma ut idag. När vi hade ätit klart gick vi till is-slottet och theo fick åka rutchkana, och rida en is-häst. Hästen såg sjukt kall och tråkig ut i mina ögon, men det var nog det han diggade mest på födelsedagsfirandet (& att öppna emmas presenter såklart)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar