13 mars 2012

Is it anybody out there?....

Jag har sagt det förrut och jag säger det igen. Ibland känns det som att det endast är jag själv som läser min blogg. Ikväll var det en människa som vågade sig fram och kommentera iallafall, det var bra och jag uppskattar det verkligen. Det som var lite mindre bra var att hon kommer från ryssland, skrev på ryska, och trotts att jag översatte på google-translate, förstod jag inte vad hon menade. Ser fram emot att ni komenterar mera!! Just saying, avslutar kvällen med ett "borta bra men hemma bäst" godnatt.


3 kommentarer:

  1. haahaha jag har funderat på exakt samma sak sussi! men jag läser den iaf, det du skriver är sant och roligt.. går runt med ungefär samma tankar om dagarna, så det är roligt och veta att man inte är knäpp iallfall!

    SvaraRadera
  2. Jag läser varje gång du skriver hjärtat <3

    SvaraRadera
  3. du har dina trogna läsare / HEMLIG SOM FAN

    SvaraRadera