28 maj 2012

Beslutsångest....

Nu sitter jag på jobbet, har kaffekoppen i högsta hugg och väntar på att klockan ska ticka på! Har ni haft beslutsångest över en liten strunt sak någon gång? Någonting som inte alls har någon stor betydelse egentligen..men just då känns det som om det betyder allt! Idag när jag var på OK och skulle köpa en kexchoklad till mitt nattpass så såg jag en ny kexchocklad. Jag tror att jag stod och stirrade på den 5 minuter, och velade fram och tillbaka om jag skulle testa den nya....eller fortsätta vandra i dom gamla kexchockladsspåren och inte bryta den gamla trenden. När jag hade stått och stirrat på den nya kexchockladen bestämde jag mig för att testa den, gick till kassan...men gjorde en u-sväng och gick tillbaka och plockade på mig en gammal kexchocklad istället. Fatta vilket projekt, för ett sånt litet livsval!! Eller inte ens livsval....ett kexchockladsval!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar