29 maj 2012

Hej... kom och hjälp mig

Började jobba klockan nio och redan vid 12 hade jag ätit upp maten som jag packat ner för natten. Jag vet inte om jag blir hungrig när jag jobbar natt,eller om jag bara äter för att det ibland är sjukt långtråkigt när det inte händer någonting. Enligt mig är det inte det roligaste att sitta uppe och stirra för sig själv på natten, men samtidigt är det inte roligt om det inträffar händelse efter händelse heller liksom, så jag tror att jag medger att det helldre får hända för lite än för mycket. Jag har just skrivit klart mitt nya CV. Jag försökte göra mass-utskick men självklart (bara för att jag är jag och jag var så himla taggad på att söka alla nya jobb som kommit ut) så var det fel på sidan för tillfället. Ja....trotts att jag försökte skicka iväg ansökan till samma jobb 3 ggr, så uppstod det fel efter fel. Bättre lycka nästa gång. Imorgon ska jag starta om mitt mattutskick på nytt och hålla tummarna att det fungerar.

Memories make what we are.
Dreams make what we´ll be.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar