13 maj 2012

Detdär lilla extra

Kom hem från bowlingen för ett tag sen, alla tjejer gick in på stort och trodde att vi själva skulle utklassa varandra....Vi märkte ganska snabbt vem av oss det var som var den riktiga bowlingmästaren! ;) Ingen annan än...jag själv. Vann två av tre spel!!! Whop whop...Grattis till mig själv!! Jag tror att jag ska hoppa in i umeås bowling-lag och ge dom lite poäng haha!!! Theo är hos sin pappa och kommer spendera den närmaste tiden där, han kommer hem lite innan hans födelsedag. Jag hatar verkligen att sova ensam, men med lite tända ljus och sex and the city, så räddar jag upp kvällen rätt bra endå. Har även tänt ljuslyktan som är handgjord av världens theo. Nu blir det söndagshemmamyyyys....imorgon blir det träning, en ny vecka med nya möjligheter!!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar