30 maj 2012

A silent message

Det är så mycket saker man vill göra. Jag är en person som älskar att drömma mig bort, och det är ytterst få som vet mina innersta tankar och vad det är som snurrar runt i mitt huvud. Jag är en riktig tänkare enligt mig själv.Jag har alltid planer i huvet, och ibland känns det som att jag tänker och har så mycket planer att hjärnan överbelastas, men jag gillare. Jag är en person som när jag väl bestämt mig för en sak, kör hundratjugofem procent fram tills jag har nått dit jag vill. Vägen dit däremot... och startsnöret dit, kan vara riktigt lång och seg. Men egentligen..Varför ska allting gå fort? Jag tror att så länge man tror på sig själv och tror på sina drömmar, och våga tro att dom kan bli verklighet, kan många av dom bli det.... tillslut.
Doing this for yourself, your own self and no one else.
No one else but you can be responsible for your own future

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar