30 maj 2012

Vargatimmen, vafan e de?

Det händer alltid samma tid. Jag pratar/yrar/tänker nu på trötthetsattackerna man får när man jobbar natt. Det är så sjukt att det alltid är vid fyratiden som jag blir som tröttast och knappt orkar hålla ögonen öppna. Det händer i princip varje gång jag jobbar natt, vid fyra. Jag har hört att det är vid 4-5tiden på morgonen vargatimmen kommer (säger mig förövrigt ingenting, vad fan är vargatimmen för någonting..?) Min trötthetstimme slår till under denhär vargatimmen iallafall, det är någonting som är säkert. Jag vet inte om det är jag själv som alltid tror att jag blir tröttare vid fyra så att det är psykiskt. Gäääääsp...Nu ska jag styra upp någonting här på jobbet. Om ingenting händer får jag se till att det händer någonting kul...LETS DO THIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar