23 juni 2012

Sometimes I catch myself starring

 Ja....Det är så. Som nyss, så kom jag på mig själv att sitta och stirra rakt fram...rakt ut, in i datorn, utan och läsa eller titta på någonting. När jag väl kom på mig själv sittta stirrandes, försökte jag tänka tillbaka på stirr-studen för några sekunder sen för att försöka komma ihåg vad det var jag tänkte på under stirr-stunden för att påminna mig själv om vad det var jag tänkte på under denna stund..Men jag tror faktsikt att jag för en gångs skull inte tänkte på någonting alls. Det är rätt pinsamt med stirrstunder faktiskt. Nyss gick det bra (sitter i personalrummet med stängd dörr och endast me myself and the computer i rummet...), det är mer pinsamt då jag är på bussen eller mitt emot en annan person, då mina stirrattacker inträffar. genant....


When I'm sad I just sing, and then I realise
my voice is worse than my problems.

1 kommentar:

  1. Det va verkligen tur du var ensam. Annars skulle du ha fått höra t.ex''vill du smaka min mat?'' om du råkat stirra på någon annans mat. Eller fått en konstig blick som säger typ ''va glor du på?!!!'' från en person sitter mitt emot dig på bussen. Eller ''ser du någonting intressant'' om du du råkar stirra på någon annans öppen väska. Eller en av de värsta stirr-stunder jag varit med om att jag omedveten stirrade rakt fram och tänkte på annat o log, o mannen som satt framför mig på bussen log tillbaka och blinkade...hahahahhaha aldrig glömma d. HELT PINSAMT!!!! Be careful :)

    SvaraRadera