22 juni 2012

MM = Mysig midsommar

Befinner mig för tillfället på jobbet och har befunnit mig här sedan klockan 11:30. Jag har spenderat ett x antal timmar utomhus på jobbet, vilken har resulterat i att jag är brunbränd på armarna och lite i ansiktet! Har haft linne på mig, vilket i sin tur har skapat solränder på min bränna, men...man kan ju inte vara allt för lättklädd här på jobbet även fast det är strålande sol, kära vänner! En människa sa tidigare idag att jag hade blivit fått färg och blivit brun. då en tredje person sa att det endast såg ut så för att jag är blond. Hehe...Jaaa kanske beror på mina blonda hårslingor, vem vet? För tillfället sitter och och kylar ner mig i personalrummet, men ska strax vidare igen. Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg och visa er kära bloggläsare att jag lever, jag njuter, har ätit jordgubbar och grädde gånger 3 (varav en gång marängswiss), och jag har en bra midsommar!

2 kommentarer:

  1. Ser väldigt gott ut med jordgubbar och saften eller rosé vinet! tror inte det är vin, man får inte dricka på jobbet ju :)
    Trist å jobba på midsommar när det e dessutom fint väder. Det har bara regnat på midsommarn de senaste åren. Själv jobbar jag och har varit på jobbet sedan 08 imorse :/
    märingswiss med chokladsås på, lite grädde på sidan och en hemmagjord jordgubbsslush i solen är ett tips :)
    Glad midsommar :)

    SvaraRadera
  2. Låter härligt! :) Vad är det du jobbar med? Vart ligger jobbet?

    SvaraRadera