10 juli 2012

Följ det svarta sträcket

Följ det svarta sträcket sa min kompis till mig. Ja, nu undrar ni ju säkert hur det ska gå? Jag har 1 timme kvar av mitt nattarbetspass, och nu efter ett 10 timmars långt nattarbetspas ska jag ta fram mina kart-talanger och gasa iväg vägen längst där det svarta sträcket går.. Kart-talangerna har jag lagt på hyllan sen högstadiet, då jag och två till skulle orientera oss fram i till olika stationer i carlshöjdsskogen under vår gympalektion. Innan lektionen var slut hade vi hunnit med att fastna med skorna i gyttjemark, hållt i kartan olika håll, inte hittat någon kontrolll, virrat ner oss imaxi-skogen, och varit borta så länge så att vår gymnastiklärare just var påväg att gå ut i skogen för att hitta oss (hela vår klass var klara och gymnastiklektionen var slut för längesen...hehe) Jag önksar mig själv lycka till att följa det svarta sträcket. Nu kaffe, för att hålla mig vaken dom sista timmarna innan jag hoppar på sömntåget.

1 kommentar:

  1. Haha!! Kör inte av vägen bara när du ska följa strecket! Lycka till:-D

    SvaraRadera