10 juli 2012

Lyckorus påväg till jobbet

Är det bara jag som får lyckorus från ingenstans? Dom dyker upp dom skummaste tiderna också, som idag när jag gasade iväg till jobbet, höjde jag musiken till max, sjöng med för fullt, och plötsligt kände jag hur jag fick världens lyckorus. Ni vet sånt lyckorus så gör att alla hårstrån på kroppen reser sig och man får rysningar? Lyckoruset kom från ingenstans och just då, kände jag mig som king/queen on the road när jag satt bakom ratten och befinnde mig i mitt lyckorus! Jag kom på mig själv sitta och le åt alla billister som körde förbi mig medans jag befann mig i mitt lyckotillstånd. Jag vet inte om det beror på alla mina jobbnätter, eller för mycket kaffe, men det var en grym känsla!!! Sista natten nu, och sen är jag ledig en dag. På min lediga dag ska jag njuta av ledigheten. Parapapapa....lets do this now!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar