11 juli 2012

I made it

I made it, I´m done. 5 nätter är avklarade och om 50 minuter hoppar jag ur jobbskorna och är ledig i en dag. Sen tillbaks på jobbbanan igen. Det känns som att jag har sovitt bort dom senaste dagarna i mitt liv. Varit vaken då normala människor ligger och sover, och legat och sovit medans normala människor varit vaken. Jag hade så tråkigt så jag satte mig på jobbstolen, ni vet en såndär snurrstol..och snurrade? Jag med min trötta hjärna missbedömde såklart avstånedet mellan väggen och stolen, och första varvet jag tänkte snurra snurrade jag rakt in i väggen och slog foten. Olugn tjej? Som sagt, jag blir stressad av att inte göra någonting alls. Egentligen har jag ingenting speciellt och skriva, mer än att jag sitter och gäspar o är trött. Jag har införskaffat mig en frågebox på höger...eller blire vänster? Nej jag tror det är höger sida. Det var värsta projektet att få dit dendär boxen, en jävla massa instuktioner, koder hit och dit, inklistring här och där, innan jag fick dit boxen, så nu hoppas jag att ni tar er tid att komentera mera. Förrut hade jag ingen aning om hur man svarade, vilket resulterade i att jag inte svarade alls, men som sagt, nu har jag läget under kontroll. Nu, sista koppen kaffe för att hålla mig vaken den sista stunden and then....sleepmode! Whop whoooop. 


1 kommentar:

  1. Bäst att kommenterar då ;D Bäst du gör så mycket du bara kan då din lediga dag! Hur länge ska du jobba i sträck efter det? Ska du aldrig få vara vaken på dagen i sommar? :/

    SvaraRadera