16 augusti 2012

Trodde sommaren var över

Ok, trodde sommaren var över men det verkar som att sommaren kommer till sverige nu. Käkade värsta uppladdningsmiddagen inför natten i solen idag med bästa middagsdejten. Tog med mig överdrivet mycket mat så jag har mat för natten också. När jag jobbar natt brukar jag alltid käka middag vid 4 tiden. Det är alltid vid fyra jag börjar gäspa, räkna ner timmarna till jag får gå hem, och sakna min säng. Så, inte fel att ha med sig en sånhär supermiddag då. Jag äääälskar indisk mat!! När jag kom hem tog jag tag i diskberget så jag slipper ställa mig imorgonbitti då jag är inne i mitt zombiemode och diska. Nu ska jag byta fiskens vatten, ge honom middag/kvällsfika och sen gasa iväg till jobbet. Natt 2 av 3 nu, som sagt...Tur att det finns kaffe. Lets do this!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar