16 augusti 2012

Kärlek & uppskattnig

Jag är en person som visar mycket uppskattning till dom jag tycker om. Ibland kan jag till och med visa överdrivet mycket kärlek till dom jag tycker om, men det bara är så jag är. Enligt mig är det är bättre att vara visa överdrivet mycket uppskattning än att inte säga någonting alls.Om jag tycker att en person har gjort någontning bra så säger jag det till personen, om jag tycker att en person är snäll säger jag det till personen jag tycker är snäll. Och ibland, även fast personen i fråga inte gjort någonting speciellt, berättar jag hur bra jag tycker att personen är. Jag tycker det är viktigt att visa uppskattning och kärlek till dom man bryr sig om, för så länge man inte säger det man tänker kommer personen i fråga förmodligen inte veta vad det är man tycker. För likså som jag tycker om att folk skickar fina sms till mig, säger fina ord till mig, och visar sin uppskattning till mig, vill jag visa dom tillbaka. Några extra fina ord, sms, från ingenstans eller från djupet av någons hjärna och hjärta kan verkligen göra en dålig dag till tusen gånger bättre.

Good friends are hard to find
Harder to leave, and impossible to forget.

1 kommentar:

  1. Jag tycker att d är viktigt att visa uppskattning annars får man aldrig veta om man har gjort rätt eller inte, att man ska fortsätta eller inte!!
    Alldles för få människor som visar uppskattning eller tacksamhet....d skullle kännas bra om man gjorde det då o då :)

    Det är bra att du visar uppskattning.
    Jag tror att du är en väldigt omtyckt person......and you worth it :D

    SvaraRadera