4 september 2012

Jag har viljan

Jag tycker att det är viktigt att drömma sig bort. Ibland kommer jag på mig själv befinna mig drömmandes fast i vaket tillstånd. Jag dagdrömmer mig bort, om framtiden och saker som jag vill göra. Jag drömmer om att en dag, ge ut någonting, med egenskriven text, med mitt eget namn som författare. Jag får rysningar i kroppen av att skriva det, det hade varit så häftigt. Jag drömmer om en massa saker som jag vill göra, människor jag vill hjälpa och personer jag vill stötta. Jag tror att om man vill någonting riktigt mycket och strävar efter att nå ett speciellt mål, så kan man lyckas. Innan man börjat med sin resa, så kan ingen veta hur lång vägen dit kommer att vara, eller hur den kommer att se ut. Ingen kan veta vilka hinder man under vägen kommer stöta på, och hur man kommer klara sig över dom. Det enda jag vet just nu, är att jag har vill, jag ska och jag kan!!! Det är en bra start på en lång resa till något av mina mål.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar