12 november 2012

Hej och tja, jag i ett nötskal

Ni vet när man får världens flippmode och känner att någonting inte står rätt till med någon av ens 100 saker i ens vardag? Det kan handla om vad som helst, men tankar som "Nä, det är någonting som står jääääävligt fel till nu för det säger min magkänsla" dyker upp i huvet och man kan inte släppa tanken hur mycket man än försöker. Tankarna snurrar runt och iväg på 160 olika planeter samtidigt, och man tänker så att hjärnan nästan håller på att explodera. Hej och tja, jag i ett nötskal. Det spelar ingen roll vadddd det handlar om (Människor, djur, maträtter, jobb, personer, vänner, skolan, provresultat, livet i allmänhet.....ni fattar, vad som helst). Den säger mig sanningen när jag själv inte ser den direkt med ögat. Den ger mig tecken om att allting inte är som det ska, och den finns alltid där för mig och tydliggör tanken jag redan har. Seriöst....Min magkänsla, always trust your gut feeling, just sayin.....Den har oftast rätt.

Everyone has it.
That little voice inside that whispers.
When it whispers, give a listen.
It is your intuition, and you can always trust it to be true.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar