12 november 2012

Ostkake-abstinens

För någon dag sen fick jag väääärsta suget....Typ likande sug så som när jag var gravid med Theo, men inte sug efter vad som helst. Jag fick värsta abstinensen efter ostkaka! Ah....ostkaka, whatttafuckkk? Jag tyckte själv att jag var konstig med tanke på att jag inte ätit ostkaka sen jag var typ 13? Hur som helst så försökte jag ignorera min ostkake-abstinens, men det gick inte. Affärerna var stänga då jag slutade jobba, så jag drog hem och la mig och sov. Då jag vaknade upp dagen efter tänkte jag fortfarande på ostkakan, så jag var helt enkelt tvungen att gasa iväg och köpa mig en som jag tog med mig till jobbet. Jag började vispa grädde, tog fram jordgubbssylt, satte på ugnen för att värma den, men efter andra biten visste jag fortfarande inte om jag tyckte det var gott eller äckligt. Abstinensen släppte iallafall när jag väl hade köpt och tryckt ostkaka. Men nu när jag tänker efter....Så var det inte så jävla gott endå. Seriöst, detdär var en av dom skummaste sakerna som hänt mig. Vem blir sugen på ostkaka bara sådär efter 11 år liksom?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar