18 november 2012

No energy

No energy...No energyyyy. No energyyy. Undrar när det försvann. Jag gissar på att det egentligen var för ett tag sen. Antar att tröttheten hinner ikapp när man speedar omkring och försöker hinna med allt samtidigt utan att riktigt stanna upp och andas. Ibland är det viktigt. Att stanna upp och tänka åt vilket håll man är påväg. Det är ofta man flyter med i sin egen vardag utan att ritkigt stanna upp och tänka. Jag personligen har en tendens att ha för många bollar i luften samtidigt, så det är klart att energin tar slut tillslut. Ikväll får jag finbesök från stockholm. Ikväll ska vi ha hemmamyskväll. Ikväll ska jag ladda upp med både c-vitamin, gott fika, och en massa skratt. Ikväll ska jag boosta upp mig med energi. Ikväll kommer bli en bra kväll.
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar