11 april 2012

Vi undrade vad vi gett oss in på

Ja...hur ska jag börja dethär inlägget då? Känns som jag kan börja från 34353 olika håll men jag väljer att börja från och med NU! Som ni redan vet har jag fått en inneboende som stampade in i hallen med sin resväska igår! Det första vi gjorde var och kolla på varandra och börja asgarva och båda två undrade vad vi hade gett oss in på! Hur som helst så trivs vi som fisken i vattnet ihop som vanligt, och vi har nästan inte rykt ihop någon gång (om man bortser från igår när vi hade tagit powernap från kl 9 till 12 på kvällen och blev hungriga och ställde oss och lagade proteinpannkaka kl tolv på natten). Min kära inneboende gav mig ett recept på egen bodyscrub (som jag var orolig att hon hade hittat på själv men testade iallafall). Det verkade funka trotts att det var både honung och olja och socker inblandat i detdär bodyscrub tipset! Hur som helst....Nu ska vi bädda ner oss i soffan o ha filmkväll! Om ni undrar VAD FAN bilden till höger är....så är det våran proteinpannkaka..............

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar