8 juni 2012

Jag har en plan

Jag har en plan. En plan som jag är så sjukt exalterad och taggad på, att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Älskar dessa extra livskickar jag får, som idag. Jag hoppas att allting går som jag vill. För dethär är verkligen någonting jag vill. Det kommer ta ettt tag, men det kommer vara värt det. Hur som helst så har jag och theo varit ledig och haft kvalitetstid tillsammans. Jag har inte känt någon stress över jobb, pengar, skola, eller någonting annat utan endast varit tillsammans med Theo. Jag älskar när jag känner att jag kan vara helt ledig och inte har 104 projekt som jag måste fixa innan jag kan känna lugnet. Idag var vi och hälsade på farmor, käkade plättar och myste. Jag blev såklart jättehetsig och ville göra flera saker samtidigt (laga mat och sitta i solen samtidigt) så jag satte mig på fönsterkarmen och solade. Såklart lutade jag mig lite väl mycket och höll på och ramla ut genom fönstret. Det hade varit så myckt min tur att ramla ut alltså. Tur att jag hade turen med mig idag. Snart hoppar jag på jobbschemat, minns inte sista sommaren jag var ledig och inte jobbade? Förra sommaren spenderade jag på 3 olika arbetsplatser, i år kommer jag endast befinna mig på en. Det kommer bli skönt att inte vakna upp o yra omkring på olika ställen var och varannan dag. Nu ska jag sova, imorgon är en ny dag.



Everytime I say "I´m done...
I always find myself trying again

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar