22 juni 2012

Om det är så att sömntåg finns

Sömntåget har gått för längesen. Jag är verkligen sämst på att varva ner. Jag vet knappt vad det är för någonting. Jag är alltid uppe tills mina ögon somnar av sig själv, eller så stressar jag upp mig för att klockan är mycket och jag inte har gått och lagt mig, som resulterar i att jag inser att jag snart ska upp och stressar upp mig för det, som i sin tur resulterar i att jag stressar upp mig för det och inte kan sova. Vilket dilemma. Varför inte bara göra som andra normala människor, ta på sig nattluvan & hoppa på sömntåget när det väl kommer, och gå och lägga sig? Nej, när det handlar om mig ska det alltid vara värsta projektet hahahh. Om det är så att sömntåg finns.....Så missar tåget alltid att stanna och plocka upp mig.

1 kommentar:

  1. Well, du är inte ensam om det. Det finns andra som tar på sig nattluvan o lägger sig o sömnar med en gång även om de är inte trötta. Man är avundsjuk på såna :/
    Det bästa sättet för mig å sova med en gång är att träna hård på dagen, springa eller gå riktigt långa sträckor, Sätta på fin soft musik och då sömnar jag med en gång.

    SvaraRadera