12 juni 2012

Nu ligger hela mitt köksskåp på köksbordet

När det är kväll brukar folk gå på och lägga sig...Själv får jag städ attack ryck.  Jag börjar alltid se saker som jag borde göra som jag egenltigen borde ha gjort på dagen. Som nu ikväll, tittade jag emot mitt köksskåp som jag har tänkt rensa ut varje dag i cirka 2 veckor. Eller okej, varje dag i typ ett halvår. Dörren stod på halvklänt, och ju mer jag kikade in i köksluckan och såg alla saker som låg där och stirrade på mig och sa "rensa ut mig" kände jag hur jag mer blev och mer irriterad. Det slutade med att jag drog fram hela skåpet i, började rensa ut lite papper..För att sedan inse för mig själv att rensningen skulle ta hela natten, så jag gick därifrån. Nu ligger hela mitt köksskåp på köksbordet, så sjukt onödigt gjort av mig, men på något sätt bra endå. Nu kommer jag måsta rensa bort alla saker från köksbordet imorgon. Nu, sova..Imorgon, träning och APT.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar