3 december 2012

Yrat omkring hemma

Yrat omkring i lägenheten sen jag kom hem....Inte lätt när man är sämst på hela jordklotet att planera och endast har en helt ledig dag, då man måste trycka ihop alla måsten på några timmar. Har lämnat in allting i skolan som måste göras och snart är det dax för relax i södra sverige för några dagar. Vissa taggar utgång och klubbar, jag taggar våffelhuset och gamla stan. Kommer bli sååå mysigt! Har redan börjat nojja upp mig inför flygresan. Okej att jag har flygit förrut, men aldrig själv. Det kommer säkert inträffa någon skum incident som att planet tappar halva vingen och vi måste nödlanda, eller att propellern slutar fungera halvvägs, eller att tunnelbanan har fått elektroniska fel och är inställda så att jag måste powerwalka till destinationen. Sånna skumma saker händer endast när jag är med, no joke heheee.... Hur som helst...Känns det skönt att känna att jag slipper alla måsten, slipper stå på standby för att hoppa in på jobb. Nu ska jag endast ska njuta av livet tillsammans med min bästa i några dagar. Och efter dom senaste veckorna med jobb & skola 24/7 kan jag verkligen känna att jag förtjänar denhär resan. Nu, vidare till tvättstuuuugan..
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar