16 december 2011

Turen är inte på min sida ikväll

Hur ska jag sammanfatta denhär kvällen då?! Om man säger såhär..Ikväll har jag försökt beställ dom sista (och första) julklapparna, cirka 10 gånger utan o lyckas...o nu sitter jag här 3 timmar senare och har fortfarande misslyckats med att beställa dom! På vägen hem från linea (skulle jag gå till bilen, en sträcka på högst 100 meter) ramlade jag på (nånting?!) som fick mig att flyga... i luften.. ner på en isfläck, vidare till en jordig blöt gräsmatta, där mina bilnycklar (som jag höll i handen) flög iväg och försvann i gräset och mörkret.....jag fick ont som fan och låg och skrattade ett tag tills jag kom på att det faktiskt gjorde jävligt ont! Några minuter senare sökte vi mina bilnycklar som hade flygit nånstans och med hjälp av lineas mobilficklampa hittade vi dom! Nu ligger jag i min säng, har ont i vaden, knäet och foten efter mitt fall! Ska inte ta några fler promenader eller röra någonting som kan gå sönder mer ikväll känner jag...Turen vill inte va på min sida idag! Hoppas på en bättre dag imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar