13 januari 2012

Hög mysfaktor

Fredagen har bestått av chips, dipp, pussar och wordfeud! Jag glömmer alltid bort vilka rutor som är vilka..men nu har jag börjat inse lite mer hur det är man spelar! Förrut hade jag verkligen ingen aning om vad jag höll på med, och åt vilka håll man kunde lägga. Men nu kan jag, har lärt mig av en riktig wordfeud-nörd haha! Tiden går så snabbt..det känns som att det var igår vi bokade resan, imorgon är det exakt 1 vecka kvar tills vi far. Har hört att det inte är bästa vädret i januari. Med min (o)tur kommer det säkert regna hela veckan. Men det kommer förhoppningsvis kommer jag slippa gudrun, emil och dagmar för en vecka iallafall. Jag har redan börjat jaga upp mig inför flygresan... pappa har lugnat mig med att jag är säkrare i planet än när jag själv är ute och kör bil. Det beskedet lugnade mig ju....lite iallafall.

If I make a fool of myself, who cares?
I'm not frightened by anyone's perception of me.

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar