15 januari 2012

Let me tell u a story

About my morning...jag har haft tur i oturen om man sammanfattar min senaste timme fram tills nu! Jag drack kaffe, gjorde mig klar för jobbet, och gick sedan ner för o köra till jobbet. Satte mig i bilen och tog på mig bältet, som alla andra mornar...men idag, ville inte bilen sammanbeta. Som vanligt vred och vred jag på nyckeln, men...ingen reaktion. Det slutade med att jag ringde eva på jobbet (förövrigt morgonens hjälte), dumpade bilen hemma, och eva kom och hämtade upp mig. Tur att man har snälla arbetskamrater när man hamnar i sånna här situationer som jag och min bil brukar hamna i. Nu sitter jag iallafall på jobbet och försöker värma upp mina isbitar till tår. Just nu längtar jag lite extra mycket till spanien...undra varför?


Nu, kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar