12 mars 2012

Med känslan av att jag flög


 Efter världens stormigaste resa till iksu, med bilen halvflygandes fram...okej nu överdrev jag, men det kändes som att den flög fram, och ett gympass senare, beslutade jag mig för att stanna hemma resten av dagen! Har städat, möblerat om, spikat upp  tavlor, bytt gardiner, tror inte det finns någonting som jag inte gjort i min lägenhet idag. Jo, jag har inte putsat fönstren. Nu är jag tröttare än tröttast, och ska snart ta mig ett bad....sen lägga mig tidigt!




2 kommentarer:

  1. Natasja Kudravtjev2012-03-12 23:39

    Привет Сусанна. Я девушка из России, которые, как правило, читать ваш блог. Я не понимаю многого, но вы очень на ваших снимках. девушка девушка. на самом деле это белая линия, но вы не поверите, если перевести это, и каковы шансы, как?

    SvaraRadera
  2. I was trying to translate your comment on googletranslate but I didnt understand much, it actually was very confusing when I was translating it to swedish! Now I have a question, how could you find my blog?/Susanna

    SvaraRadera