16 april 2012

Älskling, du har blivit fet

När jag var ute på powerwalk tidigare kände jag att jag var sugen på något gott...gick till obs, och stannade såklart upp vid godishyllorna som nu förövrigt är typ halva obs. Kollade in alla frestande chockladkakor som såg frestande ut, men gick förbi..På vägen gick jag förbi lösviktsgodiset bestämde jag mig för att köpa en godis, som blev två, som blev tre, och som slutade i tolv godisar. Tänkte äta upp dom...men sen fick jag ångest när jag väl gick ut med påsen i handen, så jag la undan den och har fortfarande inte tagit en enda..inte ens provsmakat. Påväg hem från obs kände jag nämligen att jag egenltigen var hungrig, så jag har nu lagt undan min godispåse, och håller på att fixa en tallrik med ägg, keso, sallad, och avokado med citron på. Vi skippar godisarna idag...och framöver. Jag kollade nyss på "älskling, du har blivit fet" som gav mig världens motivation. 12 kilo på 7 veckor. Galet. Imorgon blir det iksu....nu jävlar ska det tränas.



2 kommentarer:

  1. Disciplin är guds prövning till människan. Endast dom starka som orkar stå emot blir vackra. Så se dig som en stark kvinna

    SvaraRadera
  2. You go Sussi!

    SvaraRadera