15 april 2012

My mind said yes but at the same time "no I shouldn't"

Can I get a whooop whooop..Can I get a whooop whoop...can I......Ojjjjjjjj vad jag är trött...tur att jag slipper köra bil nu på morgonen och har nära hem. Tror jag hade somnat efter vägen om jag hade kört. Jag slutar inom en snar framtid, jag längtar som vanligt vid  den sista nattjobbstimmen hem till min säng. Det är skumt när man jobbar natt, man känner sig mer borta än hemma och dagarna är förbi innan man hunnit vakna och då ska man iväg till jobbet igen..Jag ska se till att inte sova så länge imorgon, för då ska jag gymma. Har lagt in en massa sköna låtar på telefonen, vilket gör mig extra motiverad. Tänk vad mycket musik kan göra med både ens humör och ens hjärna. Jaaa....Sista 40 minuterna kvar nu, sen får jag gå hem och sova. Har en tendens att inte kunna somna direkt jag kommer hem, utan ställa mig och diska, göra kaffe, äta något eller bara ligga uppe och stirra rakt framför mig och stressa upp mig själv med att jag måste somna. Idag kommer jag förmodligen decka som en klubbad säl....mer sovande än vaken typ. Hejja mig själv hejja mig själv, 40 min kvar.
I just keep my feelings to myself because
it´s hard for someone else to understand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar