16 april 2012

Önska mig lycka tilll

Jag har just ätit upp min middag....Tänkte skriva att jag snart ska gå och lägga mig, meeeeen så kollade jag på klockan och kom på att jag är på jobbet så, NEJ jag ska inte lägga mig snart. Om fyra timmar ska jag lägga mig. Sitter och undrar vad jag ska hitta på för någonting nu när jag gjort allt som ska göras. Hatar att sitta still och inte ha någonting och göra, speciellt på natten..för då tänker man överdrivet mycket, och ju mer man inte vill tänka ju mer tänker man. Vilket dilemma. Denhär kvällen har verkligen varit en dilemma kväll. Först med mitt mat-dilemma...sen med mitt tänk/tank/tanke dilemma. Undra vad som kommer här nästtttttttt....Nu ska jag googla recept och se om jag hittar någonting spännande och baka, önska mig lycka till. Whop whop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar