21 juni 2012

I really hate talking to myself

Jag hatar verkligen att prata med mig själv. Jag undrar vilka ni alla är som läser min blogg. Känner jag dig? Läser du bara för att? Vem är du, som läser just nu? Varför läser du? Hur hittade du hit?......Många frågor, förmodligen inte en kotte som vågar/vill/känner för o svara haha. Det skulle vara sjukt intressant om folk klev fram och komenterade någonting, så att jag vet att statestikssiffrorna inte ljuger. I really hate talking to myself. Nu lägger jag min bloggg-karriär på hatthyllan fram tills ni vågar kliva fram, kära/okära/hemliga bloggläsare.


3 kommentarer:

  1. Jag läser. Tycker att det är roligt att läsa din blogg för att du gör bloggen personlig genom att våga skriva ner känslor och inte bara "Hej bloggen. Idag har jag sovit, ätit och skitit", typ. Tycker det är tråkigt när folk bara skriver vad dom har gjort under dagen och inte skriver mer ingående med känslor, tankar, åsikter osv. Det blir mer intressant att läsa hur en annan person tänker och känner, helt enkelt :)

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Jag läser din blogg och tycker att den är intressant. Du skriver bra och unikt. Ditt sätt o skriva får mig att leva med det du skriver. Du skriver ibland djupt som om livet eller om hur svårt det är att ta beslut eller om hur du känner. Ibland skriver du roligt, som när du skrev om alla siffror som förvirrar dig och hur mycket inkomst du tror du kommer att tjäna nästa år :) du skriver ibland om hur du är som person, vad som gör dig glad, lycklig, arg...osv.
    Det som är mer intressant för mig att läsa om känslor, upplevelser, vad man tycker, gillar o gillar, erfarenhet....,etc.
    Anyways...hoppas du fortsätter skriva :)

    SvaraRadera
  3. Hej där :) Känns som jag måste kliva fram ...once and for all.. den som spionerat i bakgrunden...han som började med att ha tråkigt och klicka på din länk och läste mer och mer för att senare börja komma tillbaka...det är Ali :P

    Beundrar ditt skrivande för att du är en klock och ärlig person som berättar intressanta saker :) typ första bloggen jag besökt mer än en gång så det betyder nåt ;)

    SvaraRadera