18 juli 2012

Om jag har lagt ner bloggandet?

Aldrig. Har bara 3439453 saker att göra och jag har fixat typ två om dom. Ligger lite efter för att jag har softat för mycket... och uträttat för lite. Just nu sitter jag o dricker te på balkongen, tror att jag håller på att bli sjuk. Jag får inte bli sjuk, har inte inte inte tid att vara sjuk nu. Imorgon ska jag hoppa i jobbskorna igen. Skönt att det var sol idag då jag var ledig. Igår drog vi ut på rex, men det sög stenhårt och man var tvungen att hoppsparka sig fram genom alla människor och fick andnöd för att det knappt fanns nån luft för att det var så mycket folk. Vid halv ett drog vi förbi mc donalds och promenerade sedan hem till teg, drack te, skrattattackade för oss själva, och somnade ihop. Jag ochh min kusin i ett nötskal. Ärligt, aldrig rex igen. Nu ska jag hälsa på farmor, har skuldkänslor att jag inte varit där på några dagar. Saknar min theo också.. Vill gasa iväg och hämta hem honom nu, men med tanke på att mitt schema har så långa pass kommer han inte kunna komma hem på ett tag till. Ständigt ett krigande med jobb och hur jag ska kunna matcha ihop att ha theo. Really hate it. Jag hoppas hoppas hoppas att hösten kommer erbjuda någonting bra. Har knappt spenderat någon tid med theo, utan spenderat min tid på jobbet. Det är så tomt hemma utan honom, så mina steg typ ekar. Pallar knappt vara hemma för att det är så tomt. Men snart.. snart åker vi på mini semester!!! Jag och min Theo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar