30 september 2012

Fitnessfighten I´m ready for you!!!!

Ni som är vän med min på facebook vet det redan....Men med tanke på att jag förmodligen kommer att skriva dampinlägg om min chockladabstinens och hur det funkar med träning, kostschema och allt vad livet påväg att bli "fit" har att erbjuda... så uppdaterar jag även bloggen om vad det är som försegår i min vardag och vad det är ni här i bloggen kommer få för uppdateringar dom närmaste 30 dagarna.....Jag är supertaggad, supernervös, och förväntansfull som tusan om hur min kropp kommer ha förändrats om 30 dagar!!! Är jag ett offer för reklamen eller kommer jag att se stor skillnad?? Ni som klickar er in på bloggen kommer att få följa min resa emot ett hälsosammare liv...Vissa dagar kommer jag säkert uppdatera ett x antal ggr, medans andra blir det lite mindre......Jag är redo!!!!
 
 
"Jag kommer förmodligen chocka er nu i vanlig ordning..men jag antar att ni är van att bli chockade av en blondin som mig! min tid som chocklad&fikaberoende är nu slut, och imorgonn börjar mitt nya liv! Vissa av er kommer säkert skratta åt mig, andra kommer tycka att jag har tagit mig vatten över huvet, vissa kommer stötta mig, och jag själv kommer se dom 30 kommande dagarna som en av mina livs största utmaningar, början till en ny livsstiv!! Jag kommer gå in fullhjärtat, och jag tror på mig själv!! Trotts att det förmodligen kommer vara nära gråtbristningsgränsen många många gånger! 1 timmes träning varje dag med strikt kost, ingen chocklad, ingen alkohol, ingenting som är onyttigt för att nå bästa möjliga träningsresultat!! Jag anmälde mig nyss...Ni som vill önska mig lycka till, do it!! Det kan vara välbehöveligt då jag får chockladabstinens...Jag har alltid gjort min egen grej och och kommer fortsätta med med det!!!!Fitnessfighten 2012.....I´m ready for u!!!!"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar