1 oktober 2012

Fitnessfighten dag 1

Jajjjjjemen....Dag ett av fitnessfighten har börjat och jag är taggad och förvånad över mig själv att jag inte fått chockladabstiens än.... Nog för att det är dag 1 av 30 bara, men jag vet att jag kommer bli arg på mig själv om jag fuskar, och gå omkring med dåligt samvete och ångest om jag smygäter någonting som man inte får, så det är lika bra att låta bli. I slutet av dom 30 dagarna som har gått vill jag känna mig stolt att jag klarade det, utan fusk. Nog för att jag kommer få mina chockladabsitenensattacker och säkert kommer vilja trycka chocklad, men som tur är har jag mina moraliska stöd som jag kan ringa när det väl inträffar. Jag har tränat en timme idag, ätit efter det schema som är upplagt, och jag tvivlar inte på att det kommer ge resultat! Man känner sig lite som en heffaklump då man kör vissa övningar, speciellt jag som inte har någon kordination över huvud taget.....Men, dethär ska nog gå bra. Nu ska jag ha myskväll med tända ljus, och fira in kvällen med lite bubbelvatten (låter säkert jättetråkigt för er andra, men det är tillåtet och för tillfället...är det lyx för mig) Imorgon startar jag dag då och.... Day 2 I´m ready for you!!
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar