19 oktober 2011

Sometimes... I just keep thinkin to damn much

Det finns vissa tillfällen i livet som man är överdrivet glad och lycklig, utan att det egentligen hänt någonting speciellt! Idag har jag en riktig tänkardag. Jag brukar få sånna för mig själv ibland, där jag tänker tankar som är djupare än jag själv vetat att jag kan tänka. Dom kommer oftast smygande på kvällarna, som nu tillexempel.

 Ikväll kom tanken flygande om hur det senaste året sett ut för mig.  Hur mycket jag har kämpat för att komma hit jag står idag, och nå de mål som jag satt upp för mig själv.Trotts att det har kommit dagar som bokstavligt talat varit förjävliga, har jag fortsatt att kämpa! Snart är jag framme vid mitt mål som jag sedan flera år tillbaka satt upp. Det har tagit tid, längre tid än vad jag själv tänkt från första början...men snart, snart är jag där!

I believe the most important thing to do when you feel like giving up,
is to never give up and keep trying.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar