21 december 2011

Känns konstigt att det är jag som ska styra

Sitter på jobbet, blev en tidig morgon för både mig och Theo då jag skulle upp och jobba klockan sju och Theo bestämde sig för att vakna halv sex. Jag är ovanligt morgonpigg nuförtiden. Har för mig att det brukar vara tvärt om och att man blir tröttare än vanligt när det blir mörkare? Med tanke på hur jag jobbat olika arbetstider på sista tiden kanske kroppen och knoppen har vant sig vid det. Nu ska jag jobba fram till klockan fem, och sen hämta Theo på dagis. Imorgon kommer mami o ska stanna några dagar och fira jul hemma hos mig och Theo. Känns konstigt att det är jag som ska styra upp julafton hemma hos mig dethär året, då jag alla tidigare år har åkt iväg till andra släktingar. Jag antar att det är en del av det vuxna livet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar