1 januari 2012

Nytt år, nya möjligheter. Nya möjligheter, nytt år

Tvåtusenelva har passerat, idag är det  2012. Året 2011 har verkligen varit ett lärorikt år för mig. Jag har lärt mig mycket både om mig själv och av andra. Jag har träffat många olika människor. Vissa har passerat ur mitt liv lika fort som dom kom in, andra finns fortfarande kvar. Vissa har jag tappat kontakten med, andra har jag byggt upp en starkare vänskap med. Jag är glad att jag har fått uppleva de saker som jag har fått göra och spenderat mina dagar tillsammans med dom jag älskar och bryr mig om, och visevärsa. Min son börjar bli äldre, och för varje dag som går, tycker jag att det är galet hur snabbt han växer och hur stor han blivit. Jag känner att tvåtusentolv kommer att bli ett oslagbart år, på många olika sätt. Jag är så tacksam, för att jag har de människor runt omkring mig som jag vet alltid kommer finnas där oavsätt väder.  Det är nu det gäller, tvåtusentolv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar