28 april 2012

Borta bra men hemma bäst

Amen duuuuu....tröttheten börjar komma ikapp. Jag har försökt att knuffa iväg den genom att sysselsätta mig här på jobbet, men nu gåre inte längre. När jag var påväg hem till jobbet körde en gubbe förbi mig och gäspade precis, och då bara för att jag såg att han gäspade, började jag såjklart också att gäspa. Sjukt hur det smittar av sig alltså, haha. Nu bara för att jag sitter och skriver om gäspningar börjar jag gäspa...Vad äre frågan om?  Dags för kaffebryggare nummer 2. Jag längtar hem till min säng jättemycket just nu...Tänker på hur den står där renbäddad och bara väntar på mig. Aja, endast fyra timmar kvar nu. Hejjjja mig hejjja mig! Jag blir alltid taggad när jag skriver sådär....kanske för att jag hör min egen röst säga det i mitt huvud? Hahah. Nu ska jag pumpa lite musik, brygga kaffe, städa, och hålla tummarna att natten fortsätter lika bra som den gjort hittillls.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar