28 april 2012

Ett inlägg tillägnat DIG

Man har många människor runt omkring sig i sitt liv. Vissa personer har kommit  in i livet och försvunnit lika snabbt, medans andra personer är personer som man vet att man vad som än händer, aldrig kommer släppa taget om. Vi träffades på ICA KVANTUM för några år sedan (no joke) och sen den dagen har våra dagar tillsammans bara eskalerat (blivit fler). Vi har skrattat ihop, tvättat bilar ihop, pickenickat ihop, kämpat ihop, gråtit ihop, delat en katt ihop, färgat håret ihop, sovit ihop, vaknat upp ihop, tränat ihop, kämpat ihop....Ja listan kan göras lång. När problem har försökt slå ner oss har vi skrattat oss igenom dom (oftast, ibland har vi gråtit oss igenom dom också)...men vi har endå tagit oss igenom dom.......IHOP. Jag pratar såklart om LENNY, linea, KRILLÄ,  NEA, marklund (kärt barn har många namn). Idag är det 23år sedan du föddes, det känns som att jag känt dig helt livet, och jag tror fortfarande att vi är syskon på riktigt (för vi såg likadana ut när vi va små, måste blivit fel på BB-bytningen) GRATTIS på din stora dag, vi blir bara äldre och äldre...men vi blir äldre och äldre, IHOP. Trotts motgångar och problem, finns jag där och försöker stötta dig så mycket jag kan. Jag är glad att vi möttes på ICA, och att vi fortfarande står vi varandras sida. LOVVVE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar