18 april 2012

För det som har hänt, ser jag som en läxa jag har lärt mig av den

För det som har hänt, ser jag som en läxa jag har lärt mig av den. Jag kommer aldrig sluta tro. Om man slutar tro kommer man ingenstans, varken med sig själv eller någonting annat. Om man tror på sig själv kan man gå långt. Om man fortsätter tro på dig själv trotts att man hamnar i svackor i livet, går man längre. Idag känner jag mig gladare än vanligt. Jag älskar att träffa fina människor, som idag. Människor som lyssnar på riktigt och förstår vad det är man pratar om. Inte människor som man pratar för men som inte lyssnar på vad det är man pratar om, egentligen. Det är skillnad på människor och människor. Jag har världens energi....varit och tränat, rensat ut halva lägenhetens skåp och halva lägenheten, och jag har fortfarande energi kvar. Jag älskar dagar som idag!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar