3 juni 2012

Alltid en andlening att lyxa till det?

Ojjjj....Tror inte jag varit så mätt i hela mitt liv som jag är just nu. Det känns som att jag har käkat konstant från klockan halv sex ikväll tills för en kvart sen. Kännr också att jag typ fått i mig en hel veckas matintag på bara sex timmar, men riktigt så illa är det ju inte....Med tanke på att Theo kom hem idag kände jag att det var en andlening och lyxa  till det lite extra. Vi handlade även när jag var hungrig, vilket alltid resulterar i alldelles för mycket onödiga saker som man släpar med sig hem. Istället för att handla 1 sak handlar jag iställt 10 saker, då jag är hungrig. På tal om och lyxa till det är det roliga med mig att jag alltid hittar någon andledning till att lyxa till det lite extra....Hehee. Har haft en mysig kväll tillsammans med bästa Emma och Theo hemma iallafall. Vi tittade på en film om talande djur fast människorna kunde inte höra att dom pratade samma språk som vi, men dom förstod oss. Det är helt sjukt hur mycket en film kan sätta sig på huvet, från och med nu kommer jag alltid prata med människor som jag pratar med mina kompiasr...Vem vet, kanske förstår dom vad vi säger? Ingen som har frågat en ko hur läget är och fått ett svar på människospråk tillbaka, meeen...Iallafall. Theo spenderade mest tid vid chips och godis skålen....Bästa myskvällen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar