12 april 2012

Jag har så fina vänner

När en jobbig livssituation inträffar, så märker man verkligen vilka ens riktiga vänner är. Vilka det är som hör av sig, och frågar hur det egentligen är. Vilka som bryr sig på riktigt, om man säger så. Min dag idag har varit otroligt jobbig. Bara dom som känner mig riktigt väl vet hur viktig min farmor är för mig. Hon är den person som gör mig lugn i vardagens stress, och ger mig goda råd när jag inte vet dom själv. Just nu sitter jag på jobbet, och jag antar att det är därför jag tänker så mycket. Jag lär nog hinna tänka en hel del till innan jag slutar imorgonbitti. Jag vill bara skriva ett inlägg och säga tack, ni som har hört av er till mig idag! Ni är dom som får mig att le, även i dom mörkaste stunderna. Kärlek till er!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar