27 april 2012

När man kämpar

When you feel like giving up, remember why you hold on so long in the first place! Den texten följer med mig i hjärtat, hela tiden. Jag kan inte komma på någon speciell situation, för citatet går att koppla ihop till många olika dagar. När man kämpar tillräckligt mycket för någonting som man vill ha, så uppnår sitt mål... tillslut. Om man inte nått målet när man tror att man nått slutet, så är det inte slutet. Jag är inte den som ger mig i första taget när jag väl har bestämt mig. När jag har kommit fram till en sak jag verkligen vill lyckas med...så ger jag mig inte, även om jag stundtals känner att jag verkligen vill ge upp. Det viktigaste är, att aldrig ge upp...även om det tar längre tid och är jobbigare än man först förväntat sig. Ingenting bra kommer till en, man måste kämpa för att få det man vill ha.

Cause when someone tell me I can't,
I take it as a challenge, not fate.


1 kommentar:

  1. Once your in control of your mind, you will achieve greatness in life.

    Försök med lite 5 minuters medidation och känns efter skillnaden också, om du nu inte redan gör det.

    SvaraRadera