1 juni 2012

Just like dong dong dong dong dong......

Jag kom just hem från träningen..Har världens träningsvärk i magen sen igår. Idag körde vi ben så jag hoppas att dom kan bära mig imorgon. Men jag gillar träningsvärk, träningsvärk är den enda värken som är skön. Förövrigt har jag bränt en ny skiva till bilen...igen.Bränner nya var och varannan dag till bilen så jag kan lyssna när jag gasar omkring :P På hemvägen satt jag och diggade och sjöng med högt för mig själv (typ som att jag var med i idol). När jag hade sjungt refrängen 3 gånger kom jag på mig själv vad det var jag satt och ylade om. Vad var det jag satt och sjöng?  Jo, jag sjöng: "I wanna see them titties bouncing just like.... DONG DONG DOING DONG DONG DONG DONG DONG" När jag upprepade DONG för åttonde gången i slutet av låten skrattade jag för mig själv. Nuuuu.....vidare till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar