21 juli 2012

En elektrisk flugdödare

Sitter på jobbet och stirrar på klockan.Vi har införskaffat oss en elektrisk flungdödare som ska ge flugorna som stör en, en elektrisk stöt. Idag jagade jag runt flugorna i personalrummet, i hopp om att ge dom irriterande flyfäna en stöt, men tyvärr så lyckades jag inte. Eller, jag lyckades smälla till dom med den, men dom dog inte. Jag försökte ett xxxxx antal gånger och tänkte att jag kanske gjorde felträffar på flugorna och att man skulle slå från en annan vilkel(?) Då det fortfarande inte funkade blev jag irriterad och började fundera på om jag skulle ringa till obs och reklamera den elektriska flugdödaren och säga att den inte funkade, innan jag insåg att batterierna var slut. Heheee...Nu har jag bytt batterier och den funkar igen. Jag har spenderat dom senaste dagarna på jobbet. Igår drog jag och tjejerna till göteborgs och fikade och spelade yatzy, jag som alltid brukar vinna förlorade igår och kvällen var förstöd, haha. Jag har cirka en timme kvar av denhär jobbdagen och ikvälllll blir det lördagsmys med grönsaker och dipp med bästa emma, för att sedan gå hem, decka... och hoppa i jobbskorna imorgon igen. Hard work pays off!!!! Ser fram emot lönen, och slutet av månaden då världens bästa theo kommer hem. Då ska vi mysa 24/7 och ta igen all missad tid tillsammans. Det är jobbigt och prata med honom då jag inte kan hämta hem honom, och det blir ännu jobbigare då han säger att han saknar mig. Påminner honom varje dag att han är bäst i världen och att jag älskar honom, men det vet han redan. Snart är han hemma igen!!!!!!

jag älskar dig, mer än vad ord kan förklara,
jag längtar efter dig, min fina underbara!!!

1 kommentar: