22 juli 2012

Läser av mig

Jag kom hem från jobbet för en liten stund sen och möttes av pappa som stod parkerad utanför. Han sa att han trodde att jag behövde lite pengar, så där hade han suttit på min parkering och filosoferat en timme för att lämna 400 kr till mig. Det är så skönt med föräldrar. Man behöver inte ens förklara eller berätta hur man mår, dom ser det direkt. Idag såg pappa att jag var trött och nämde det innan jag själv hade känt efter hur trött jag egentligen var. Mina föräldrar är så. Dom läser av mig och märker om jag är irriterad, sur, ledsen eller något, bara genom och titta på mig. Jag har precis diskat, och nu ska jag dammsuga innan jag somnar. Känner att mina duracellkaninsbatterier behöver laddas upp, dom har gått på högvarv på senaste tiden. But I just keep going and going and going, anyway!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar