16 juli 2012

För trött för o skriva


Överdrivet trött. Att köra bil flera timmar och promenera omkring gör en verkligen trött i både huvet och kroppen. Tur att jag hade med mig mina skivor så jag kunde pumpa efter vägen, annars hade jag garanterat somnat så trött som jag var då jag körde hem. Har spenderat dagen i åsele och kom just innanför dörren. En arbetskollega som också var där hade turen att vinna en fet chockladkaka!!!! Själv fick bilen slut bensin (just så vi missade sean banan). Senare när vi lugnat ner oss för att vi missat seans uppträdande, gick vi omkring på marknaden och taggade upp oss för att vi skulle köpa en färsk munk med kaffe i slutet av dagen. Men jag tror att domdär "färska munnkarna" var sen dagen innan förrgår. Har aldrig käkat en så torr munk i hela mitt liv. Den var så torr, så vi fick skölja ner den med kaffe. Och när vi ändå nämner kaffet, tror jag det hade stått på lika länge som den torra munken Inhandlade lite saker till Theo, och några småsaker till mig. Nu blir det sängen. Måste hinna med sömntåget, inte ofta jag hinner hoppa på innan dom redan gått. Det har varit en bra dag, förrutom att vi missade sean och fick uppleva världens torraste munk.

1 kommentar:

  1. Med tanke på allt regn i åsele borde munkarna ha sugit åt sig lite fukt från luften :D

    SvaraRadera