12 juli 2012

I´m gonna make my dreams come true

Äntligen. Har kommit till en punkt i livet då jag känner att jag måste satsa på mig själv till 110 procent. Jag har ansvaret för hur jag vill att min och min sons framtid ska se ut, ingen annan än jag. Jag ska fixa saker som jag låtit bli att fixa förlänge, för det är ingen annan människa som kan göra det åt mig. Man måste ta det man vill ha, och det är exakt vad jag kommer göra. Har ringt ett x antal samtal idag, nu är jag på G igen!!! Den enda som står ivägen för ens egna drömmar och mål, är oftast sin egen inställning till någonting. Likaså som jag satsade på mig själv när jag gick ut skolan med ett antal VG & MVG i höstas, ska jag satsa på att klättra uppåt i min livsstege, för min och Theos skull. Efter hösten kände jag att jag inte hade orken till att fortsätta plugga, för jag hade gett gasen i botten hela hösten med jobb, skola, och få ihop allt och ingenting. Nu är det dags att lägga gasen i botten igen.

I´m gonna make my dreams come true...No joke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar