12 augusti 2012

Jag låg i solariet

Jag låg i solariet....då jag plötsligt undrade hur jävla många minuter det var kvar av soltiden egentligen, då det kändes som att jag legat där en evighet. Jag tog av mig ögonskyddsplupparna och lyfte upp locket och insåg att det var 8 minuter kvar. Aha.... tänkte jag och stängde igen locket och låg och stirrade trotts att jag egentligen inte såg någonting med tanke på att jag hade solskyddsplupparna på mig så allting var svart. Jag låg och funderade över allt möjligt där i solariet, och det kändes som att sekunderna var minuter då plötsligt peppppp låten dansa pausa började spelas. Jag blev taggad, och trotts att jag låg i solariet, började jag sjunga högt för mig själv och stampa i takt med fötterna där inne i solarieboxen. Ärligt....Jag kan inte ligga still och hitta lugnet, inte ens i en solariebox....Nu är jag hemma efter en lång kväll, theo är hos sin pappa, men det sköna är att det inte längre känns ekande tomt här hemma då han far. Nu har jag ju faktiskt min fisk..kurt som välkomnar mig hem!! Tyyyyp bästa inköpet jag gjort....heeeehe




1 kommentar:

  1. Solariebox!! hahahahahahhahaha...jag garvar!!!! Du ÄR ROLIG (punkt)

    SvaraRadera